autorizivane SMTP - z jineho soudku

"Mgr. Michal Nikitinský" mnikitinsky na zeal.cz
Pátek Prosinec 16 11:13:45 CET 2005

Zdravim,

nedavno se zde resil problem, jak rozchodit autorizaci na SMTP. Ja mam
ponekud opacny problem. Doslo k reinstalaci serveru z Woody na Sarge. Z
nejakych duvodu ma cca 200 postovnich klientu zaskrtnutou autorizaci
SMTP, ackoliv ji pri odesilani pres Woodyho stejne nepouzivali, protoze
tam proste nebyla pustena. Jinymi slovy - nastaveni klienta se v tomto
smeru na serveru ignorovalo. Nevim, zda to bylo v poradku, nebo to byla
chyba, ale takto to fungovalo.

Nyni na Sargi bych potreboval, aby se server choval stejne. Tedy
autentifikaci neprovadel a klientska nastaveni ignoroval - aby nebylo
nutne vsechny klienty obchazet a konfigurovat.

Nicmene, nedari se mi te autentikace na Sargi zbavit. I kdyz je v
sendmail.cf vypnuta (nebo si to aspon myslim - AtuthMechanisms mam
zahashovano), Tak pripojim-li se na lokalhostu na port 25 a zadam
"ehlo localhost"
vypise se mi radek
250-AUTH DIGEST-MD5 CRAM-MD5
a postu z klienta, kde je autorizace zaskrtnuta server odmitne.

Existuje nejaka jednoducha cesta, jak tu autentikaci proste uplne
vypnout, aby se to chovalo stejne jak na Woodym?

Diky, minik