Kodovani cestiny 7 bit

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Únor 15 09:06:05 CET 2005

> V hlavicce to ma nastedujici a v mailu podivne znaky. Dekuji za
> jakoukoliv
> radu.

jestlize Content-Transfer-Encoding inzeruje 7bit tak by tam nikdo
nemel do body strkat znaky s diakritikou. Odchytni si ty zpravy
tcpdumpem at vidis v jakym stavu chodej na sendmail. Sendmail sice ve
nekterych pripadech provadi prepisovani zpravy - zmena jejiho kodovani
(napriklad pokud ma zpravu v 8BITMIME a musi ji dorucit na server,
ktery 8BITMIME neumi - a starsi verze v tehle konverzi mely chybu a
mrsily zpravy), ale v tom pripade do hlavicky pripise, ze doslo k
automaticke konverzi kodovani zpravy (coz v prilozene hlavicce
nevidim). Je mozne, ze na sendmail uz ta zprava prijde spatne
sestavena (znaky s vysokym ASCII kodem v body prestoze je v hlavicce
inzerovano plain 7bit)

Zdravi
D. Toman