Kodovani cestiny 7 bit

linux linux na tarsicius.cz
Úterý Únor 15 09:09:55 CET 2005

Dobry den,

nevite někdo, co se mohlo v sendmailu stat, ze najednou nefunguje kodovani
cestiny u mailu se 7bitovym kodovanim?

Sendmail pouzivame přes 2 roky bez problemu a najednou nam to mrsi
diakritiku

(mozna to je po zasahu - nainstaloval jsem na server vlámav a novou verzi
zlib, ale nespustil jsem to, nekonfiguroval jsem to, takze by to nemelo mit
vliv).

Stava se to pouze u textovych mailu - v html textech je to pochopitelne OK a
v 8bitovych kodovani je to taky bez problemu.

Vim, ze to musí byt u nas, protože na serveru, odkud si maily stahujeme, je
ta cestina ještě OK;)

V hlavicce to ma nastedujici a v mailu podivne znaky. Dekuji za jakoukoliv
radu.

Stepan