Server Graylisted .... zatraceny MX backup

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 13:21:54 CET 2005

Hola a pekny den,

diky zaloznimu MX a relay-domains (nedavno se to tu resilo) se mi ted
server dostal do stavu, ze od nejakych serveru je zprava vracena s hlasenim:

450 user na domena.tld: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try later

Z toho co jsem zjistit, ten server (co odmitl) prebudovava svoji db. relay a nevi kam me zaradit, chapu to tedy jako mezistupen mezi whitelistem a blacklistem :DD

Jenze jak z toho ven ? Relay-domains na serveru kterej dela zalozni MX jsem zrusil, nezbude mi nez cekat ?
Mate s tim nekdo zkusenosti ?

DIky za rady Lubos