Server Graylisted .... zatraceny MX backup

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 20 14:09:31 CET 2005

On Thu, 20 Jan 2005, Lubos Dusany wrote:

> 450 user na domena.tld: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try later

> Z toho co jsem zjistit, ten server (co odmitl) prebudovava svoji db. relay
> a nevi kam me zaradit, chapu to tedy jako mezistupen mezi whitelistem a
> blacklistem :DD

> Mate s tim nekdo zkusenosti ?

Pravdepodobne se jedna o tohle :

http://greylisting.org/

to znamena ze po nejake dobe by se Vas server mel pokusit o druhe doruceni
a to uz by se melo povest.

Mimochodem - nepripada Vam ten greylisting jako ptakovina ?