Postfix, ladeni a dalsi veci

Petr Barta petr na netas.cz
Úterý Květen 24 11:41:14 CEST 2005

> existuje v postfixu nejaky testovaci rezim? Neco jako kdyz v sendmailu
> napisu "sendmail -bt", a pak poustim jednotlive adresy do sad pravidel
> a vidim, kam se ten mail doruci a jak se ta adresa postupne prepisuje.
> Takto mi nezbude nez iterovat vzdycky zmenou konfigurace a testovacim
> mailem, ktery obtezuje nevinne lidi, kterym prijde.

S konkretni konfiguraci momentalne neporadim, ale testovaci rezim
existuje:
sendmail -bt (presneji "sendmail -f odesilatel -bv prijemce1 prijemce2 ...")
- udela to, ze posle test, zkusi, jestli je zprava dorucitelna, ale
prijemci ji nedostanou (odpoved dostane odesilatel).

Plati pro postfix 2.1+

 	Doufam, ze to pomuze. :-)

 			Petr Barta