Spamassassin - omezeni poctu kontrol

Bc. Radek Krejca radek na ceskedomeny.cz
Úterý Listopad 8 14:10:28 CET 2005

Dobry den,

  mam nasledujici problem. Provozuji server FreeBSD, Qmail,
  SpamAssassin, Vpopmail, ClamAV a Qmail-Scanner.

  Obcas se stane, ze prijde prilis mnoho mailu naraz a pak (protoze se
  otevira ke vsemu Perl jak pro qmail-scanner, tak i zrejme pro
  SpamAssassin), se mi vycerpa jak 2 GB RAM, tak i vetsina swapu.

  Potreboval bych, abych mohl nejak omezit pocet paralelne
  probihajicich kontrol, protoze kdyz se mi otevre naraz tisic
  procesu, tak to nejen trva ukrutne dlouho, nez se set mailu
  zkontroluje, ale vestinou mi server na cas prestane odpovidat.

  Hledal jsem, ale netusim, co kde nastavit. Zkousel jsem provest
  restrikce na qmailu, do concurrencyincoming jsem dal 5 a vysledek je
  stale stejny.

  Diky za radu.
  Radek

--