Spamassassin - omezeni poctu kontrol

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Úterý Listopad 8 14:21:43 CET 2005

.

>   Potreboval bych, abych mohl nejak omezit pocet paralelne
>   probihajicich kontrol, protoze kdyz se mi otevre naraz tisic
>   procesu, tak to nejen trva ukrutne dlouho, nez se set mailu
>   zkontroluje, ale vestinou mi server na cas prestane odpovidat.
>
>   Hledal jsem, ale netusim, co kde nastavit. Zkousel jsem provest
>   restrikce na qmailu, do concurrencyincoming jsem dal 5 a vysledek je
>   stale stejny.

Je treba to omezit na superserveru, ktery spousti qmail-smtpd. S nejvetsi
pravdepodobnosti to bude u Vas cast daemontools.
Ja to nepouzivam (zda se mi to neprehledne a nemam tak zatizene servery aby to
pro me stalo za to.) , pouzivam xinetd ve kterem to neni problem.
Qmail jako takovy nevi, kolik je prave otevrenych prichozich spojeni.

Snad jsem vas alespon trochu nasmeroval.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

       E-shop společnosti MELZER