Spamassassin - omezeni poctu kontrol

Honza Vrbata honza na vrbata.cz
Úterý Listopad 8 14:38:14 CET 2005

hezky den,
ja bych mozna resil cely system trosicku jinak..... pri velke zatezi, jakou asi mate, reseni s
programy jako spamassassin a dalsi, ktere pracuji s nejakym interpretem (perl atd.) nebudou
idealni. me se alespon neco takoveho absolutne neosvedcilo. asi by se vyplatilo poohlednout po
nejakem systemu napsanem v cecku. me se na velkych systemech pro kontrolu spamu osvedcili v prvni
linii systemy na urovni mta, ktere kontroluji blacklisty, whitelisty a ted i greylisty. a na
urovni mda, tedy po prijeti majlu, systemy statistickeho filtrovani (bayesovy metody). na tomto
poli me jednoznacne uchvatil bogofilter. vynikajici rychly a vykonny program !!! jine metody, jako
heuristicke analyzy, kolaborativni site jako razor, dcc nepouzivam. takze zalezi na vasich
pozadavcich.
berte jen jako navrh pro zamysleni ...................... :-)

honza