relay check

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Středa Srpen 16 12:01:46 CEST 2006

> to me take napadlo a asi je to jedine logicke vysvetleni pro toto chovani.
> Nicmene je mi divne, ze vzdy kdyz takovou domenu vidim ve spoolu a zeptam
> se na ni nameserveru, ktery pouziva muj sendmail, tak vzdy mi vrati, ze ma
> nejaky problem, tzn. nikdy se mi nepodarilo dostat odpoved o funcknosti
> teto domeny z dns cache. Bud ta cache rychle vyprsi nebo je problem jeste
> jinde.

tak uz jsem dns server nacapal, kdy posilal data z cache jinak nez cilovy
dns server, takze to bude zrejme ono. Takze to neni chybou konfigurace,
ale proste vlastnost, se kterou se musim smirit :-(. Je alespon mozne
nastavit dobu, po kterou se bude pokouset tuto zpravu postak odesilat, nez
ji uplne zahodi treba na 1h?

Marek Barton