Mimo zaměření konference: Re: unsubscribe marek.kriz na tco.cz

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Čtvrtek Prosinec 14 15:16:33 CET 2006

talk na advokati.biz wrote:
> taky nad tím uvažuju, ten spam přesahuje únosnou míru.
Zajímalo by mne, zda tímhle trpí i jiné konference na linux.cz (třeba
linux na linux.cz), nebo zda jenom o tuhl se nidko pořádně nestará. Protože
propouštět příspěvky z postmaster na linux.cz mi nepřijde až zas tak
moudré, postmaster přece určitě ení přihlášený do konferenceto adres
apro příjem a strojové hlášky, ne člena konference. (Než se někdo ozve:
Vím, že je to zfalšovaná adresa, aleproč je povolená?)

Zdravím,

V.