Mimo zaměření konference: Re: unsubscribe marek.kriz na tco.cz

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Prosinec 18 13:28:16 CET 2006

jj, linux na linux.cz je na tom stejne, akorat v tom mnozstvi se to zrtati,
preci jen sendmail tolik lidi nebvyuzivaji, a kdyz uz resi mail veci,
tak to stejne cpou do linux na linux.cz ....

Vladimír Solnický napsal(a):
> Zajímalo by mne, zda tímhle trpí i jiné konference na linux.cz (třeba
> linux na linux.cz), nebo zda jenom o tuhl se nidko pořádně nestará. Protože
> propouštět příspěvky z postmaster na linux.cz mi nepřijde až zas tak
> moudré, postmaster přece určitě ení přihlášený do konferenceto adres
> apro příjem a strojové hlášky, ne člena konference. (Než se někdo ozve:
> Vím, že je to zfalšovaná adresa, aleproč je povolená?)
>
> Zdravím,
>
> V.

> This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.
> [...]

Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz