vacation -I - je to nutne?

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Středa Únor 22 15:26:37 CET 2006

Jan Volešák wrote:
> Opravdu to nejde udelat bez prihlaseni usera a provedeni vacation -I v command line?
> Diky na natuknuti.

Možná kdybyste si napsal program, který by byl místo vacation v .forward
(a měl povoleno spuštění) a ten by zjistil, zda neprobělazměna a pokud
ano, pustil by vacation -i a poté vacation se stejnými parametry, jaké
dostal, jinak jen vacation se stejnými parametry, jaké dostal. nebo
pokud můžete provést nějaké příkazy při uploadu, můžete tam dát test,
zda se nezmanil .forward a preventivn ěteto příkaz provést (vacation -i).

Je to inicializace databáze, někdy se provést musí.

Doufám tedyže mluvíme o tom samém, prože jsem se díval na vaction na
HP-UX a tam -I není, ale je tam -i.

Zdravím,

V. S: