Senmail odmítnul přijmou poštu - kde hledat detaily

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pondělí Únor 27 11:34:06 CET 2006

> Bohuzel, obavam se, ze podrobnejsi informace bez debuggingu nebo
> sniffovani nedostanete.

Toho jsem se bál.

> Jako prvni bych zkusil zeptat se postmastera druhe strany (te ktera
> zpravu odmitla), co a proc se ji na dane zprave nelibilo, a jakym
> zpusobem to kontroluji... ;-) Nezarucuji, ze dostanete (smysluplnou)
> odpoved... :-)

Asi jsem to blbě popsal, ale postmasterem toho "odmítajícího serveru"
jsem já :)

Ještě bych upřesnil, že kolie citované chybové hlášky přišla z onoho
"podezřelého" mailserveru bez prblémů, takže chyba nastala nejspíš po
přiložení (a nesprávném zpracování) nějaké přílohy.
Tuto domněnku podporuje i text, kterým odesílající uživatel okomentoval
chybovou hlášku ve chvíli kdy ji přeposílal :

".. toto mi to pise kdyz ti posilam to potvrzeni kram jeden."