Senmail odmítnul přijmou poštu - kde hledat detaily

Petr Barta petr na netas.cz
Pondělí Únor 27 11:38:25 CET 2006

> Asi jsem to blbě popsal, ale postmasterem toho "odmítajícího serveru" jsem já
> :)

Aha, to jsem nepochopil... ;-)

> Ještě bych upřesnil, že kolie citované chybové hlášky přišla z onoho
> "podezřelého" mailserveru bez prblémů, takže chyba nastala nejspíš po
> přiložení (a nesprávném zpracování) nějaké přílohy.
> Tuto domněnku podporuje i text, kterým odesílající uživatel okomentoval
> chybovou hlášku ve chvíli kdy ji přeposílal :
>
> ".. toto mi to pise kdyz ti posilam to potvrzeni kram jeden."

No, v tom pripade bych zkusil zapnout sniffing, projit konfiguraci, a
poslat zpravu, ktera udelala problem, znova - a to v presne te podobe,
ktera zpusobila problemy. Pokud neprojde, budete mit zaznam o tom, jak
vypada komunikace, a treba z toho neco vycete. Pokud projde, je to divne,
a zacal bych tahat kristalovou kouli, nebo zjistovat, v cem se lisilo
odesilani... :-)

 				Petr Barta