Re: Senmail odmítnul přijmou poštu - kde hledat detaily

Petr Rehor prehor na gmail.com
Pondělí Únor 27 13:41:35 CET 2006

2006/2/27, Miroslav BENES <miroslav.benes na zdas.cz>:
> Přeji krásný den !
>
> Dnes se na mě obrátil jede uživatel, kterému nedošel mail (z internetu).
> Protější strana při odesílání dostala tuto hlášku :
>
> The original message was received at Mon, 27 Feb 2006 08:22:54 +0100

Zkousel jsem nahlednout do zdrojaku sendmailu, ale tohle chybove
hlaseni, ani jeho casti jsem v nich nenasel, ale tomo vzdalenemu
postovnimu serveru jste ho poslal. Neprovozujete nad sendmailem jeste
nejake udelatko na filtrovani viru/spamu ktery se rozhodl ze ten mail
je podezrely a odmitl ho ?

P.