Filtrování spojení

Honza Vrbata honza na vrbata.cz
Úterý Červen 27 07:38:33 CEST 2006

hezky den,
takovato a podobna reseni jsou urcite nekorektni. totez plati
o ruznych kontrolach existence a zaznamu pro polozku helo, nebo kontrola
mx zaznamu v obalkove hlavicce mail from. ono se totiz v rfc nerika, ze v
helo ma byt fqdn existujiciho pocitace, nebo ze mail from ma obsahovat
existrujici adresu. pokud vim jsou tam jen pozadavky syntaktickeho razu.
cili neni zahodno provadet restrikce prijimani posty na zaklade techto
veci. je pravda, ze rada mta se takhle bohuzel chova.
jak ale rika kolega, je mozne tyto informace a udaje pouzivat jako pomocne
informativni hodnoty pro dalsi rozhodovani a pripadne penalizace
prijimanych majlu ve spojeni s dalsimi metodami, jako je ten greylist.

honza