Zakltenie servra chybovymi hlaskami

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Srpen 13 07:33:02 CEST 2007

Dobry den,

v poslednej dobe sa mi stava ze pride niekolko tisic chybovych mailov
zo spravou o nedorucitelnosti. Nejaky dobrak spamer si vybral moj server
a pcha ho do hlavicky ako odosielatela mailov a vsetky co sa mu vratia
z neexistujucich adries putuju ju mne. V mailoch som nenasiel nic
cim by sa dali jednoducho splocne identifikovat. A najhorsie je ze
to zahlti antispamovy filter (spamassasin) takze mi to zozere 99%
procesoroveho casu a ostatne sluzby sa priserne spomalia.
Neviete mi niekto poradit co s tym?

Dakujem!

Vlado

--