Zakltenie servra chybovymi hlaskami

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Srpen 13 16:36:46 CEST 2007

Vladimir Rengevic wrote:
> Dobry den,
>
> v poslednej dobe sa mi stava ze pride niekolko tisic chybovych mailov
> zo spravou o nedorucitelnosti. Nejaky dobrak spamer si vybral moj
> server a pcha ho do hlavicky ako odosielatela mailov a vsetky co sa
> mu vratia z neexistujucich adries putuju ju mne. V mailoch som
> nenasiel nic cim by sa dali jednoducho splocne identifikovat. A najhorsie
> je ze
> to zahlti antispamovy filter (spamassasin) takze mi to zozere 99%
> procesoroveho casu a ostatne sluzby sa priserne spomalia.
> Neviete mi niekto poradit co s tym?

Skutecne to nejde podle neceho poznat? Treba ze se neshoduje From: a
regulerne odeslaneho od vas a v cem se lisi od hlavicky toho spamera.
No a az najdete ten rozdil, tak na to staci jednoduche pravidlo do
.procmailrc
Kdyz tak mi poslete ty dva maily (skutecny a spamersky) na muj mail uvedeny
dole.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz