Dorucovanie posty cez zalozny MX

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Duben 9 03:10:48 CEST 2008

Vladimir Rengevic wrote:
> No restart bola prva vec aj bez inych veci ci sa sendmail nahodou
> nepreberie sam. Do /etc/hosts som pridal zaznam ktory by ho mal
> prehodit na spravnu IP ale nepomohlo.
> Inak aj ked sa T-com tvari ze nema ziaden problem a chyba u nich
> nie je po mojej urgencii potichu postar.t-com.sk zmizol ako
> zalozny MX aj z DNS. Co mi ale nepomohlo a stale tam mam
> 1500 mailov ktore cakaju kym si ich racia prebrat.

Berte muj napad s rezervou, v Linuxu jsem dobre cvicena opice ;-)
Napadlo me zalozit docasne nejakeho uzivatele, v jeho /home vytvorit soubor s
pravidly pro procmail a vsech tech 1500 zprav pak bouncnout na tohoto
uzivatele. Stane se to, ze ty zpravy dostane procmail a ten si zjisti To: a
posle to tam. Ovsem jak udelat bounce na zpravy ve fronte to fakt netusim. Mam
sice vlastni server se sendmailem, ale tam beha tak malo zprav, ze ve fronte
nikdy nic nenajdu a tak ani nemuzu udelat zadny pokus. Ani vlastne nevim, jak
to v te fronte vypada.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik