Dorucovanie posty cez zalozny MX

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Středa Duben 9 13:23:53 CEST 2008

Dobrý den,

nenael jsem a nevzpomněl jsem, ale přišel jsem na možný způsob, jak to
vyřešit: Pokud máte nakonfigorovánu nebo dokonce používáte vlastnost
mailertable, tak to vyřešíte nastavením v mailertable. Jen cílový stroj
(asi MX s nejvyšší prioritou) nezapomeňte dát do hranatých závorek, aby se
už neprovádělo hledání MX. Tj. něco jako:

cílová doména adresáte: telecom.sk
funkční MX s prioritou 10 ---    mail.telecom.sk
nefunkční MX s prioritou 20 ---  nefunguje.telecom.sk

Ověřte, že máte funnčí tuto vlastnost (popsáno v manuálech)
Do mailertable si dejte něco jako:

telecom.sk	relay:[mail.telecom.sk]

pusťte makemap s příslušnými parametry.
kill -HUP $(head -1 /var/run/sendmail.pid)  (nebo restart sednmailu)

a sledujet, jak se dopisy odesílají.

Předpokládám, že nenastává nějaký jiný problém, jako že by byly překročeny
hodnoty QA* a podobně.

Zdravím,

Vladimír