RedHat 6.2 EN & P4

Středa Duben 24 09:22:38 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:
> Nevím, servery HP (už) nedodávám. (HP ve smyslu Hewlett-Packard :)

	Budte rad, verte, ze muzete mit problemy i s Linux certified (od HP)
servery od Hewlett-Packard....

> Teď je otázka, jestli budete něco takového supportovat. Já ne.

	Po softwarove strance, pokud stroj rozumne chodi, proc ne? Ohlednu-li
se po svem okoli, tak linux je hlavne nasazovan komercne jako levna
alternativa pro firewall/router a Inet services server apod. Bohuzel
prave ty routery byvaji zpravidla jiz vyrazene pracovni stanice, novy
pocitac na router temer zadna firma neda...:-(

> Několikrát jsem updatoval RH jádro na dálku. Prostě rpm -Uvh kernel,
> změna lila, initrd, init 6. Samozřejmě, že jsem si to nejdřív vyzkoušel

	???? Init 6 = halt, ne:-)?

> na podobném stroji, který mám při ruce. Zatím jsem se nespálil.

	No ja jsem jednou upgradoval vzdalene SSH a pri rpm -F ssh* ztuhla
konexe... od te doby zasadne pri takovych akcich mam 2-3 konexe na
stroj... Ale je fakt, ze clovek se nekdy brutalnimu hacku nevyhne. Uz
jsem rovnez zaznamenal kolegy, kteri si museli 'hacknout' vlastni linux,
proste proto, ze byl 50km daleko a 300m vysoko (pocasi takove, ze Vas na
vez skutecne nikdo nepustil) a SSHcko ci jiny remote shell prestal
odpovidat (ale sitova komunikace zila a ostatni sluzby bezely jak
maslo...)