Velký swap oddil

Pátek Duben 26 11:05:27 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:
> Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pí¹e:

>         U stareho typu swapu mohla mit oblast max. 128 MiB minus neco.

	Jiste, nicmene techto oblasti mohlo byt opet myslim az 128..=> pokud
jste mel hodneho strycka a on Vam koupil za desitky tisic 500MB disk,
byl jste schopen jej vyuzit cely jako swap (jadro znam od verze 1.0.X.,
drive nevim... - ale o MS Windows take nerikate ze dokazal vyuzit jen
640kB (verze 1.0 bezela v nativnim XT modu...:-) a neco jako
virtualizace a ochrana byla utopii, byl to chytry Message sender stroj)

Petr Tomasek wrote:
> Pokud vim, tak do urciteho okamziku neumel linux (bez toho, aby se clovek
> stoural v jadre) vic, nez 1G. (Tusim, ze se jednalo o rozdeleni adres
> mezi jadro a userspace v pomeru 1:3...)

	O tomto slysim prvne, u ktere verze? Verze 1.2 urcite toto omezeni
nemela... A navic, Vas pomer, ktery uvadite mi implikuje 3GiB pro
userspace, kterym bych veril (a zakladni Linux to snad +- ma do
dnes...:->) - maji to obecne v jednom modeli vsechny 32-bit systemy...