SSH jen root

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Duben 29 17:31:43 CEST 2002

   From: Pavel na janik.cz (Pavel Janík)
   Date: Sat, 27 Apr 2002 23:37:33 +0200

Zdravím,

   >    > Mimochodem: Web SuSE byl kompromitovan tak, ze se neopatrny admin jejich
   >
   > Tato informace není pravdivá. Protože je to zde off-topic, můžeš prosím na
   > talk na linux.cz předložit důkazy k tomuto tvrzení?

Milan (a podle několika e-mailů zřejmě i mnozí další) zřejmě nepochopil,
o co mi jde a implicitně si myslí, že na něj chci útočit. To *není* pravda.

Ve výše citované větě Milan napsal, že útok byl způsoben chybou neopatrného
administrátora. Tak tedy opakuji: "Tato informace není pravdivá."

Neřekl jsem zde, že Milan je lhář nebo něco podobného. To v žádném
případě. Zde pouze Milan napsal něco, co je pouze v jeho mysli, co nemá
ověřeno a čemu věří. A to ještě nemusí být lež. Nicméně zcela bezesporu se
jedná o nepravdivou informaci, která není podložena žádným důkazem.

A protože je to informace nepravdivá, zaslouží si přinejmenším uvedení na
správnou míru a (alespoň já bych to tak udělal) omluvu.

An operating system is just a name you give the features you left out of your
editor.
                  -- Unknown