Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Čtvrtek Červenec 18 17:59:51 CEST 2002

Pavel Janík wrote:
>    From: "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz>
>    Date: Thu, 18 Jul 2002 16:53:22 +0200
>
>    > > BTW ktera ze to spolecnost uz neexistuje?
>    >
>    > 	INET a.s., ostatne i Qbizm Technologies a.s. pouziva podobny
>    > 	pristup. Nehodnotim, pouze konstatuji fakta - staci nahlednout do
>    > 	tiskovych prohlaseni, pripadne do uryvku rozhovoru
>    > 	s 'majitelem'... [pardon, jedinym akcionarem:->]
>
> Ostatně společnost FONET, z jejíž píšeš domény neustále na svých stránkách
> tvrdí, že pro obě tyto společnosti pracuje:

	Pavle, bud opravdu nevis a nebo zamerne mlzis - hraj prosim na rovinu.
Oba dva vime, ze INET, a.s. byla psolecnost, ktera dodavala produkt
iBox. Dokonce mela registrovane uzivatele, kteri predpokladam meli
smlouvy s INET, a.s. My jsme prevzali support techto zakanziku primo od
INET, a.s. Qbim Technologies a.s. je firma stara (oficialne) asi tak
max. 2 (?) roky. Presneji to nepochybne bude znat osoba nam oboum znama
- Jozef Chocholacek alias CrazyJoe.

> --- cut here ---
> INET, a.s. (Qbizm technologies, a.s.)
>
> Pro firmu INET, a.s. realizujeme servisní a zásahovou činnost jejich
> produktu iBox po celé České republice.
>
> Pro firmu INET, a.s. rovněž realizujeme servisní a zásahovou činnost jejich
> instalace UNIXových serverů po celé ČR.
> --- cut here ---
>
> Jak si to tedy máme vyložit? Kdo nemluví pravdu? Webmaster společnosti
> FONET nebo Ty?

	Lez o cem? Pro INET a.s. realizujeme neco, co jsme skutecne od ni
prevzali. Zkus zavolat na telefonni cisla, ktera ma registrovany
zakaznik iBoxu k dispozici a zadej o support - kdo se Ti ozve a jak to
dopadne? (ozve se Qbizm, okamzite te posle na FoNet)

Odbocka - vsichni dodavatele komponent pro RadioMobil od oficialniho
prejmenovani zacali hlasat, ze pracuji/pracovali pro T-Mobile? Myslim,
ze je to srovnatelne - pokud dodavali a delali neco pro RadioMobil,
rikaji to do dnes, stejne jako my. iBox jsme prevzali od INET,a.s. ne od
'nastupnicke' spolecnosti - dokonce i smlouvy jsou podepsany tak, jak
jsou podepsany.

> Ale jak tyto dvě společnosti souvisí s OpenOffice.org 1.0 potažmo s českou
> verzí stále nechápu. Fakt ne.

	Souvisi tak, ze forma jejich self-promotion je napadne podobna tomu, jak
mi vyzniva tato tiskova zprava (OO 1.0 CZ). Nemyslim si, ze je rozpor v
tom, ze mohu se spolecnosti spolupracovat na strane jedne a na strane
druhe neschvalovat vsechny jeji kroky vudci verejnosti, ktere ovsem
nezasahuji do nasich vzajemnych vztahu.

	V prvni reakci jsem se snad vyjadril jasne, ze nemam zadny problem ani
vudci Tve osobe (ac se osobne nezname a IMHO jsme se nikdy nevideli),
ani vudci INET, a.s. ci Qbizm Technologies, a.s. . Stejne tak nemam
problem vudci majiteli/akcionari Petrovi Ulri(y? - nevim, tlaci mne
cas)chovi. Naopak, nase vztahy jsou IMHO nadprumerne - mysleno komfortem
a vzajemnou podporou. Presto se mu nemusi libit nektere nase pociny,
stejne jako se mne nemusi libit jeho. To je prece normalni, ja jsem
nekritizoval, ja jsem rekl, ze se mi stejny postup nelibi v propagaci OO
CZ - je na tom neco spatneho - otevrene verejne (a nepokrytecky)
vyjadrit svuj vlastni - argumenty podlozeny - nazor nez nekde u piva
kazdemu hanit tento software? Myslim si, ze je tento zpusob daleko
cestnejsi...

> Máš tedy s těmito společnostmi nějaký osobní problém? Jak s ním souvisím
> já potažmo OpenOffice.org CZ?

	Ty jsi zverejnil tiskovou zpravu OO, udelal jsi tak nepochybne na zaklade
vlastniho ztotozneni se s obsahem - tedy jsi spoluzodpovedny za sireni
toho, co jsem nazval mlhou...

	Mas-li dalsi dotazy, klidne se ptej...

PS: Nevim proc jsi mne nepozadal o vyjadreni osobne (soukrome) - dostalo
by se Ti naprosto stejne odpovedi, ucinil jsi tak verejne, budiz,
naprosto bez skurpuli jsem Ti verejne odpovedel. Domnivam se, ze v mem
postoji neni rozpor, nemam co skryvat ci zamlcovat a take se domnivam,
ze jednam na rovinu a fer - totez ocekavam od spoluhracu i protihracu.