Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Čtvrtek Červenec 18 18:50:28 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	V prvni reakci jsem se snad vyjadril jasne, ze nemam zadny problem
> ani vudci Tve osobe (ac se osobne nezname a IMHO jsme se nikdy
> nevideli), ani vudci INET, a.s. ci Qbizm Technologies, a.s. . Stejne tak
> nemam problem vudci majiteli/akcionari Petrovi Ulri(y? - nevim, tlaci
> mne cas)chovi. Naopak, nase vztahy jsou IMHO nadprumerne - mysleno
> komfortem a vzajemnou podporou. Presto se mu nemusi libit nektere nase
> pociny, stejne jako se mne nemusi libit jeho. To je prece normalni, ja
> jsem nekritizoval, ja jsem rekl, ze se mi stejny postup nelibi v
> [...]

 Spatneho na tom IMHO neni nic. Ale jestli se k tomu mohu vyjadrit (neznam
pozadi toho, o cem se tady bavite) tak se mi Vase prvni odpoved zdala
prilis osobni a zbytecne utocna. A to se snazim vubec neprihlizet k tomu,
na jake oznameni jste odpovidal a jaky je jeho dopad na pusobnost linuxove
komunity v Cechach a na Slovensku.

 Ve vyjadreni byl citovan manager slovenske firmy, ktery prohlasil ze s OO
1.0CZ nahradili MS Office. Muzete klidne bazirovat na tom, ze dany produkt
doted neexistoval ale obavam se ze to bude ryze samoucelne. Ja jsem z toho
pochopil, a predpokladam ze i vetsina ostatnich, ze proste pouzivali to,
co bylo k dispozici. Pokud na Slovensku pomahali pri testovani, tim lepe.
Dokonce je mozne, a pokud to byl opravdu manager tak bych se tomu vubec
nedivil, ze ten clovek ani nevi, ze pouzivali nejake beta nebo RC verze a
proste to takto rekl.

 Osobne nemam obdobne PR vyjadreni v lasce ale myslim si, ze nacinat tento
thread bylo uplne zbytecne. Cely prekladatelsky tym si za odvedenou praci,
misto takovychto mailu, zaslouzi nase podekovani.

 Dekuji za pozornost.

S pozdravem

			Ivan Bibr

--
  Mgr. Ivan Bibr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz

:wq