Odstranění linuxu z firemního PC

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Čtvrtek Červenec 18 21:15:27 CEST 2002

On Sun, Jun 30, 2002 at 10:38:38AM +0200, Exghotic wrote:
> On Sat, 29 Jun 2002 20:32:37 +0000 (UTC), miruz.86 na tiscali.cz
> <miruz.86 na tiscali.cz> wrote:
uuupps..
Co jsou tohle za odpovedi??
Posilam to pouze Vam a do talk na linux.cz.

1. Odstraneni jakehokoliv systemu s disku neni zadny problem.
- Zrusit partition a vytvorit novou
- Zmenit partition na jinou a preformatovat.
Kazdy OS ma na to nastroje a spravny OS by to mel umet sam pri
instalaci.
2. Kdyz neumim takovou zakladni vec, tak si zaplatim nejakeho
kamarada, firmu, at mi to udela. Protoze IMHO nemuzu delat na pocitaci
nic.

> Taky bych se možná podíval, jestli tam třeba ty Winy už nemáš, možnost
> nabootování dvou různých os je u nás myslím docela častá. Nejjednodušší
> konfiguraci by jsi odhalil tak, že při startování přidržíš jednu klávesu.
> Teď z hlavy nevím, ale myslím, že to bývá tabelátor. (případně shift, ctrl
> nebo alt:) a zavaděč ti v ten okamžik dá vybrat z dostupných možných bootů.
> Pokud tam uvidíš něco jako W98, tak to napiš do výzvy. A jestli Ti takhle
> nějaký winy najedou, tak pak je docela snadná cesta přemluvit je k tomu,
> aby najížděly příště automaticky
"by jsi" je nespisovne, kdyz uz tak "bys". Thanks Cortex. Ten
zmineny rikal, ze za tohle by mlatil a to vubec nebere ohled na rady-
radoby rady.

Nevim co chtel zmineny clovek rici, kdyz je silne nepravdepodobne, ze
- tam ty windows jsou.
- ze tam jde zapnout nejake tab, shift, ctrl apod. Na tomhle jde jasne videt,
  ze tomu vubec nerozumite.
	Tohle konkretne je nastaveni bootloaderu prislusneho systemu:
	- kdyz je to lilo na linuxu, tak je to vsechno v nastaveni, takze by
	  bylo rozhodne lepsi se podivat do toho nastaveni, nez mackat
		vsechny mozne klavesy.
	- kdyby to bylo neco jineho, tak by se dotycny asi neptal.

Jinak proc to pisu do talk na linux.cz? Protoze nechapu kde tohle vsechno
vznika? Pripada mi, ze lide cim mene studuji, tim vice chteji vedet.
Nekdy byste meli panove zauvazovat, jestli nahodou neni jednodussi
sebrat pocitac a zajit do firmy, at Vam to za par korun nekdo
zprovozni.
</konec vylevu :-(>

s pozdravem.
skim