Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pátek Červenec 19 08:16:58 CEST 2002

Pavel Janík wrote:
>    > 	ani vudci Tve osobe (ac se osobne nezname a IMHO jsme se nikdy
>    > 	nevideli),
>
> tady se mýlíš ;-)

	:-) ja jsem nekde videl Tvou fotku, ale nejak si Te face to face nemohu
vybavit...:-)

> protože předtím používala SO 5.2 český od společnosti, jejíž jméno je
> například pro Milana Keršlágera asi to, co pro čerta svěcená voda ;-) No,
> doufám, že to všichni chápou jako vtip :-) Ano, je to tak i myšleno.

	SO 5.2 - fine, dobry produkt. Ovsem uprimne mozna nemeli problem oni, ale
komunikovali v MS formatech se svym 'zaostalejsim' okolim? Nepochybne...
Zpusobovali problemy? Zrejme ano. Proc? Protoze SO 5.2 produkoval
dokumenty, ktere neodpovidali predstave firmy, ktera tyto formaty
privedla na svet.

	Tim netvrdim, ze se v SO 5.2 nedala produkovat omezena skupina prace, ale
snad oba vime, ze plnohodnotna nahrada MS Word a MS Excel to bohuzel
nebyla uz jen z duvodu, ze prenositelnost (tedy portabilita)
produkovanych dokumentu byla bohuzel velmi nizka - verim, ze uz je to
uplne o necem jinem (stejne tak portabilitu zcela neresi oblibena rada -
pouzivejte vzajemne format RTF). Bohuzel opet jsem zaznamenal 'vykrik v
LinuxCZ' ohledne otevreni dokumentu v MS Excel (vyprodukovany z OO 1.0)
- myslis si, ze uzivatele zajima, kde je problem? Ne, oni problem
neresi, oni ho obchazeji - treba nakupem. Budou se uzivatele (komercni)
prizpusobovat dodavatelum? Nebudou.

> problém, který jsme příchodem OOo (od RC1 až po RC4 a final)
> vyřešili. Instalace na všechny stroje je otázkou několika okamžiků. jsme
> přeci na Linuxu! Na tiskové zprávě tedy není žádná mlha a já se s ní
> naprosto souhlasím.
 > i tak je možné postupovat: společnost OFZ nasadí RC4, používá jej. Za dva
 > dny to my vezmeme (RC4 je naprosto identický s final) a prohlásíme to za
 > final. Společnost OFZ resp. její finanční ředitel potom prohlásí
zmiňované
 > věty.

	Instalace za urcite konfigurace muze byt dilem okamziku (to ale neni
'defaultni' vlastnost a Linuxu uz vubec ne!), to mas pravdu a to vim
taky - ptam se tedy - maji takove pracovni prostredi v OFZ?

	Druha vec - vratme se do reality ceskych ci slovenskych firem velikosti
1000+ zamestnancu - zastavam nazor (ktery byl jiz rovnez vysloven), ze
za 2 dny neni mozno zodpovedne o produktu prohlasit cokoli, resp. o jeho
nasazeni, dopadech, uspesich atd. (pokud beru za fakt Tvou informaci, ze
RC4 = final a existuje 2 dny a dle OFZ resi jeji posledni problemy). V
takovych podnicich je treba daleko vetsiho casu na tyto prohlaseni. Tim
nerikam, ze se pozdeji prohlaseni musi lisit, jen rikam, ze po dvou
dnech provozu (coz v TZ rovnez nebylo, to rikas az nyni, jak je to s
provozem) nelze takovato prohlaseni zodpovedne provadet.

> zodpovím. Pokud je již vše jasné, prosím o odvolání slov jako mlha
> a spol v konferenci linux na .

	Mile rad to udelam s hlubokym uklonem, zatim k tomu nemam prazadny duvod
a infromace, ktere dale zverejnujes (a ktere rovnez v TZ nejsou) IMHO
monstrozni vyzneni TZ cim dal vice nabouravaji. Ano, je to muj nazor,
verim, ze v tomto state na nej mam stale pravo.