LSD

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Květen 16 20:30:30 CEST 2002

   From: Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
   Date: Thu, 16 May 2002 10:40:25 +0200

Ahoj,

   > 1. Aby si mohlo víc lidí udělat představu, mohli bychom někde aspoň vystavit
   > starou verzi. Fungovala na adrese lsd.linux.cz, což je však už minulost.
   > Jako hrubý nástin může posloužit taky l. s. navigator na
   > http://www.ibiblio.org/navigator-bin/navigator.cgi
   > až na to, že je ještě vousatější a nemá prakticky žádné možnosti
   > přibližující prohlížení komfortu LSD.

díky za uznání :-) Samozřejmě můžeme vše vystavit (tedy zdrojové texty)
a pokud někdo bude mít zájem, velmi rád mu poskytnu rady.

   > 2. Chtělo by to najít člověka, který bude schopen to buďto rozšířit nebo
   > celé přepsat - v tom případě klidně v perlu, péhápku nebo čemkoliv jiném.
   > A taky udržovat. Tohle je ta nejpodstatnější část, člověk. Server by se pak
   > už (možná) našel, bez programátora to ale nejde. Je to dobrá příležitost
   > vyzkoušet si své znalosti jazyka na užitečném projektu.

Přesně tak. Stejně jako já jsem zvolil v té době awk, je možné to napsat
i v čemkoli jiném. Ale awk je opravdu skvělé jak co do možností, tak i po
rychlostní stránce.

   > Kdybych měl říct, co bych na nové verzi rád viděl já, pak by to bylo
   > např. rozšířené prohlížení pre-patchů k oficiálnímu jádru 2.4, patchů
   > Alana Coxe a Andrey Archangeliho, patchů, které používají jádra
   > různých distribucí. Vymyslet se toho dá spousta. Víte, v čem se liší
   > správy paměti v různých větvích jádra? Jak se dají nejlíp srovnat?

Jedině souhlasím.

printk("What? oldfid != cii->c_fid. Call 911.\n");
                  -- 2.4.3 fs/coda/cnode.c