LSD

Pátek Květen 17 12:21:40 CEST 2002

Pavel Janík píše:
>    > 1. Aby si mohlo víc lidí udělat představu, mohli bychom někde aspoň vystavit
>    > starou verzi. Fungovala na adrese lsd.linux.cz, což je však už minulost.
>    > Jako hrubý nástin může posloužit taky l. s. navigator na
>    > http://www.ibiblio.org/navigator-bin/navigator.cgi
>    > až na to, že je ještě vousatější a nemá prakticky žádné možnosti
>    > přibližující prohlížení komfortu LSD.
>
> díky za uznání :-) Samozřejmě můžeme vše vystavit (tedy zdrojové texty)
> a pokud někdo bude mít zájem, velmi rád mu poskytnu rady.
	Šlo by to teda udělat? lsd.linux.cz sice někam ukazuje, ale ten
hostitel se k tomu nějak nezná - a to k němu vedou odkazy přímo z
www.linux.cz. Když jsem s tím začal, myslel jsem to i tak, že bych pro to
něco sám udělal. I kdyby to teď fungovalo jenom třeba pro jedno jádro.

>    > 2. Chtělo by to najít člověka, který bude schopen to buďto rozšířit nebo
>    > celé přepsat - v tom případě klidně v perlu, péhápku nebo čemkoliv jiném.
>    > A taky udržovat. Tohle je ta nejpodstatnější část, člověk. Server by se pak
>    > už (možná) našel, bez programátora to ale nejde. Je to dobrá příležitost
>    > vyzkoušet si své znalosti jazyka na užitečném projektu.
>
> Přesně tak. Stejně jako já jsem zvolil v té době awk, je možné to napsat
> i v čemkoli jiném. Ale awk je opravdu skvělé jak co do možností, tak i po
> rychlostní stránce.
	Dokud se nezačne moc počítat nebo dokud to nebude Opravdu Složité.
Ale zatím jsem pořád neviděl to hlavní, tedy člověka, který by chtěl tuto
hračku oživit.

>    > Kdybych měl říct, co bych na nové verzi rád viděl já, pak by to bylo
>    > např. rozšířené prohlížení pre-patchů k oficiálnímu jádru 2.4, patchů
>    > Alana Coxe a Andrey Archangeliho, patchů, které používají jádra
>    > různých distribucí. Vymyslet se toho dá spousta. Víte, v čem se liší
>    > správy paměti v různých větvích jádra? Jak se dají nejlíp srovnat?
>
> Jedině souhlasím.
	Tohle mi prosím tě nedělej, já na to nejsem zvyklý, se mnou všichni
jenom nesouhlasí. Co kdyby se mi to najednou zalíbilo?