LSD

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Květen 17 20:58:46 CEST 2002

   From: Jirka Kosina <jikos na jikos.cz>
   Date: Fri, 17 May 2002 12:25:59 +0200 (CEST)

   > Ja bych se rad zeptal, co presne na tom lsd.linux.cz drive byvalo. Nejak
   > jsem tam nikdy nezabloudil, ale z debat ktere tady probihaji jsem tak
   > nejak usoudil, ze nejaky interaktivni navigator zdrojaky jadra. Jak se
   > lisil od
   > http://lxr.linux.no/source/ ?

Lišil se velmi! Obsahoval/obsahuje indexy funkcí, proměnných a všech
symbolů s odkazy na jejich definice. Umožňoval prohlížet soubory, obarvoval
syntaxi pro C, asm, h, Makefile...  obarvoval diff, které generoval on the
fly. Měl cache obarvených souborů, podporoval více jader od nejstarších po
nejmladší. Měl full-text search.  Hledal symboly ve vybrané architektuře
(měl jsem kdysi doma SPARCa a furt se mi nacházeli stejnojmenné symboly
v i386) apod. To je tak asi všechno.

   > Docela by se mi to vpodstate i k me praci hodilo, a pokud bych mohl,
   > byl bych ochoten pro to neco udelat (bohuzel, casu je malo, samotnemu
   > by mi to trvalo asi pomerne dlouho ;( ).

Tak jako každému. Já jsem ochoten přispívat radami a kompletním "funkčním"
kódem (uvozovky proto, že je to opravdu kód z roku 1997 a podle toho
vypadá...).
--
Pavel Janík

die_if_kernel("Whee... Hello Mr. Penguin", current->tss.kregs);
                  -- 2.2.16 arch/sparc/kernel/traps.c