LSD

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Květen 17 12:25:59 CEST 2002

On Fri, 17 May 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Šlo by to teda udělat? lsd.linux.cz sice někam ukazuje, ale ten
> hostitel se k tomu nějak nezná - a to k němu vedou odkazy přímo z
> www.linux.cz. Když jsem s tím začal, myslel jsem to i tak, že bych pro to
> něco sám udělal. I kdyby to teď fungovalo jenom třeba pro jedno jádro.

Ja bych se rad zeptal, co presne na tom lsd.linux.cz drive byvalo. Nejak
jsem tam nikdy nezabloudil, ale z debat ktere tady probihaji jsem tak
nejak usoudil, ze nejaky interaktivni navigator zdrojaky jadra. Jak se
lisil od
http://lxr.linux.no/source/ ?

Je fakt, ze na teto adrese neni zadna moznost srovnavat vanilla jadra s
ruznymi vyvojovymi vetvemi, coz by mohlo byt zajimave.

Docela by se mi to vpodstate i k me praci hodilo, a pokud bych mohl, byl
bych ochoten pro to neco udelat (bohuzel, casu je malo, samotnemu by mi to
trvalo asi pomerne dlouho ;( ).

--
JiKos.