Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 27 09:47:59 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 07:26:20AM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
>    Date: Sun, 26 May 2002 20:46:18 +0200 (CEST)
>
>    > Kvuli odkazu na neexistenci zdrojaku jsem oznacen jako neobjektivniho
>    > (Janik), pokud tedy dobre rozumim cesky, ze ano:
>    > http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151716.html
>
> Umí Milan česky? Je možné ze dvou vět:
>
>   Děkuji Milanovi za objektivitu a jeho ochotu radit i uživatelům jiných
>   distribucí. Jsem velmi potěšen.
>
> odvodit, že jsem řekl něco o Milanově neobjektivitě?
>
> Možná jsem to ale já, kdo neumí česky. Možná ne. Pomůže mi někdo rozluštit
> tuto záhadu?

Aha, takze 'umet cesky' == 'znat pravidla'?   ;-o

Pokud nerozeznate ironii (navic vlastni :-o), mel byste se vratit do materske
skoly!

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/