Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Květen 27 10:14:06 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 09:47:59AM +0200, Petr Tomasek wrote:
> On Mon, May 27, 2002 at 07:26:20AM +0200, Pavel Janík wrote:
zdravim

> Aha, takze 'umet cesky' == 'znat pravidla'?   ;-o
>
> Pokud nerozeznate ironii (navic vlastni :-o), mel byste se vratit do materske
> skoly!
he?
Zda se mi, ze tady zacinaji litat emoce cim dal vice.. Proc?
Ja chapu ironii. V techto mailech ji ovsem nikde nevidim.
Jedine co vidim, je oboustranna zaujatost a hadani se o slovicka..

Mno clovek najde ironii kdekoliv, kdyz chce.

Chtel bych se Pavla Janika zeptat, proc neodpovida primo na Milanovy
maily jemu osobne a cc do talk na linux.cz? Myslim, ze takovy razantni
pristup muze konfere linux na linux.cz jedine pomoci. A ze si nekdo necte
talk na linux.cz je jenom jeho problem. Ta konference ja dana jednoznacne
k temto vecem a muzeme to tady i trosku rozvest. Do linux na linux.cz uz
nikdy nic v takovyhle threadech psat nebudu.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX