Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Květen 27 11:13:02 CEST 2002

   From: Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
   Date: Mon, 27 May 2002 11:09:52 +0200

   > Jelikoz tato veta byla psana v souvislosti, kdy MK napsal neco o SuSE,
   > co podle PJ zrejme neodpovidalo

Tak pozor. Milanova odpověď byla naprosto správná. Já jsem jenom doplnil
další možnost, o které Milan pravděpodobně neví, protože patch na
/proc/config.gz je pouze v SuSE.

   > Cili a] i d] jsou mineny ironicky.

Čili nemáte pravdu ;-)

   > (Koneckoncu, to by se cela diskuse musela vyvijet opravdu hodne jinak,
   > aby se ona veta dala vykladat neironicky. Ale i bez kontextu teto diskuze -
   > kdyz se nad tim poradne zamyslite - bude sotvakdo neironocky dekovat
   > za 'objektivitu a ochotu radit'...)

Z této věty také plyne můj názor na linuxovou konferenci - lidé už v ní
neví, jak se normálně komunikuje a za vším hledají ironii, posměch
apod... Vytvořením této konference jsem se snažil alespoň zmírnit tyto
jevy, ale jak vidět, tak marně...

Emacs is inspired by Satan.
                  -- Courageous <jkraska na san.rr.com> in comp.lang.python