Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 27 11:09:52 CEST 2002

> he?
> Zda se mi, ze tady zacinaji litat emoce cim dal vice.. Proc?

Proc ne? Nebo snad

> Ja chapu ironii. V techto mailech ji ovsem nikde nevidim.

Jelikoz tato veta byla psana v souvislosti, kdy MK napsal neco o SuSE,
co podle PJ zrejme neodpovidalo, je jasne, ze c] i b] nejsou neco,
za co by chtel PJ MK-ovi doopravdy dekovat.

Cili a] i d] jsou mineny ironicky.

(Koneckoncu, to by se cela diskuse musela vyvijet opravdu hodne jinak,
aby se ona veta dala vykladat neironicky. Ale i bez kontextu teto diskuze -
kdyz se nad tim poradne zamyslite - bude sotvakdo neironocky dekovat
za 'objektivitu a ochotu radit'...)

> Jedine co vidim, je oboustranna zaujatost
> a hadani se o slovicka..

he? vetsinou kdyz se lidi hadaji, tak je to o 'slovicka'.... :-o

> Mno clovek najde ironii kdekoliv, kdyz chce.

To ma byt ironie ? ;-))

> Chtel bych se Pavla Janika zeptat, proc neodpovida primo na Milanovy
> maily jemu osobne a cc do talk na linux.cz? Myslim, ze takovy razantni
> pristup muze konfere linux na linux.cz jedine pomoci. A ze si nekdo necte
> talk na linux.cz je jenom jeho problem. Ta konference ja dana jednoznacne
> k temto vecem a muzeme to tady i trosku rozvest. Do linux na linux.cz uz
> nikdy nic v takovyhle threadech psat nebudu.

Hmmm.. pochybuju, ze je tu MK prihlaseny...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/