Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Květen 27 12:20:43 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 12:02:44PM +0200, Petr Tomasek wrote:
> Moderni (strukturalisticka) lingvistika rozlisuje pohled na urcity
> text podle:
>   a) zameru autora
>   b) toho, co v tom textu slysi recipient
>   c) vnitri struktury textu
>
> O a) samozrejme nemuzu nic prohlasit ;-)
>
> Z pohledu b) i za c) jsem to interpretoval jako ironii.
To je presne to, co p.Janik a tusim p.Cejka oznacil za blbost.
Z cim souhlasim. Nemuzu videt ironii pod tim co se tu napise.
Ja ironii muzu poznat v primem hovoru, ale ne v konfere.
A pokud to byla ironie, tak je mi to vzapeti oznameno.

skim