Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 27 13:29:24 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 12:20:43PM +0200, Michal Špaček wrote:

> To je presne to, co p.Janik a tusim p.Cejka oznacil za blbost.
> Z cim souhlasim. Nemuzu videt ironii pod tim co se tu napise.

Jenze tak to proste funguje. Nebo snad chcete rict, ze ironie
je v linux na linux.cz zakazana/ nemozna?

> Ja ironii muzu poznat v primem hovoru, ale ne v konfere.

Aha, cili nedorozumeni vznika jen v psanem projevu? :-ooooo
(Doufam, ze me nikdo neodhlasi, protoze jsem pouzil ironie ;-)))))

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/