Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Květen 27 12:23:24 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 11:57:22AM +0200, Petr Tomasek wrote:
> Aha. Jenze se to dalo pochopit i tak, ze 'Milanova odpoved byla
> spatna, protoze nevedel nic o patchi na /proc/config.gz, ktery je
> pouze v SuSE'.
Ne to nebyla spatna odpoved. To byla neuplna odpoved.
p.Janik to doplnil, coz se deje naprosto normalne..

Muzete mi rict, jak jinak se da doplnit jina informace, nez takovymhle
zpusobem???

skim