Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 27 11:57:22 CEST 2002

>    > Jelikoz tato veta byla psana v souvislosti, kdy MK napsal neco o SuSE,
>    > co podle PJ zrejme neodpovidalo
>
> Tak pozor. Milanova odpověď byla naprosto správná. Já jsem jenom doplnil
> další možnost, o které Milan pravděpodobně neví, protože patch na
> /proc/config.gz je pouze v SuSE.

Aha. Jenze se to dalo pochopit i tak, ze 'Milanova odpoved byla spatna,
protoze nevedel nic o patchi na /proc/config.gz, ktery je pouze v SuSE'.

>    > (Koneckoncu, to by se cela diskuse musela vyvijet opravdu hodne jinak,
>    > aby se ona veta dala vykladat neironicky. Ale i bez kontextu teto diskuze -
>    > kdyz se nad tim poradne zamyslite - bude sotvakdo neironocky dekovat
>    > za 'objektivitu a ochotu radit'...)
>
> Z této věty také plyne můj názor na linuxovou konferenci - lidé už v ní
> neví, jak se normálně komunikuje a za vším hledají ironii, posměch
> apod...

Nemyslim, ze bych ja (ani nikdo jiny) 'za vsim hledal ironii' , nebo dokonce
posmech. Ale po takove prestrelce, jakou jste tu udelali, je to docela
normalni, ze clovek nektere veci vnima ironicky.

A navic, jak jsem psal, formulace 'dekuji za objektivitu a ochotu radit'
uz sama vzbuzuje podezreni z ironie...

> Vytvořením této konference jsem se snažil alespoň zmírnit tyto
> jevy, ale jak vidět, tak marně...

Nebyl bych takovy pesimista ;-)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/