UnitedLinux?

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pátek Květen 31 11:59:17 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 08:48:06AM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Zda se mi, ze jedine, co se da rozumne udelat, je spolecne vytvareni
> balicku. Tj. ta zminka o spolecnem jadre bude asi zaklad. Dovedu si
> predstavit, ze zminene firmy se dohodnou o slouceni vyvojovych teamu pro
> vyrobu/spravu (nekterych) balicku a zakladem distribuci tak budou jednotne
> cisla knihoven (+/-), ale dost si nedovedu prestavit, jak se pak bude
> delat spolecne finalni QA a spolecne release.
Rad bych vedel v cem je rozumne vytvaret balicky dohromady?

Myslim, ze balicky jsou kompilovany tak, aby zapadaly do systemu a
vyhovovali jeho pozadavkum.
Tohle mi pripada jako vytvoreni nove verze Windows.

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX