UnitedLinux?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Květen 31 16:28:55 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 11:59:17AM +0200, Michal Špaček wrote:

> Rad bych vedel v cem je rozumne vytvaret balicky dohromady?
>
> Myslim, ze balicky jsou kompilovany tak, aby zapadaly do systemu a
> vyhovovali jeho pozadavkum.
> Tohle mi pripada jako vytvoreni nove verze Windows.
>
> skim

No, predstavte si, ze delate nejakou novou aplikaci a chcete
ji zpristupnit pro linux. A samozrejme nechcete vystavovat jen
zdrojaky. Cili pak to vypada tak, ze musite udelat jedno rpm
pro RH, jedno pro SuSE, jedno pro Mandrake, samozrejme balicek
pro Debian....

Pokud by byly distribuce v nekterych vecech kompatibilni
(jako je tomu u LSB), pak nebude problem vytvorit jeden balicek,
ktery bude chodit (bez problemu :-o) na vsechn distribucich...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/