Castecne vyreseno: Portace sw pod W2k - cygwin - feclearexcept

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Středa Duben 16 17:02:21 CEST 2003

Castecne si odpovim sam, nicmene problem pretrvava:

"objevil" jsem prikaz nm ktery umi vylistovat index objektu/knihovny.
Takze jsem nasel knihovnu libmingwex.a, ktera by ty funkce mela
obsahovat, viz:
$ nm /usr/lib/mingw/libmingwex.a | grep _fetestexcept
          U _fetestexcept
00000000 T _fetestexcept
$ nm /usr/lib/mingw/libmingwex.a | grep _feclearexcept
00000000 T _feclearexcept

Ale stejne se to neslinkuje:
g++ -ansi -Wall popis_prom.o vypocet.o \
-L/usr/lib/mingw -lmingwex -lstdc++ -lmingwthrd -lmsvcrt \
../lib/interp.a ../lib/mainspol.a ../lib/matrix.a -lm -o pod_rid.exe
../lib/matrix.a(matrix.o.b)(.text+0x702):matrix.cpp: undefined reference
to `_feclearexcept'
../lib/matrix.a(matrix.o.b)(.text+0x7f5):matrix.cpp: undefined reference
to `_fetestexcept'
../lib/matrix.a(matrix.o.b)(.text+0x82a):matrix.cpp: undefined reference
to `_fetestexcept'

Pritom ostatni reference (z knihoven -lstdc++ -lmingwthrd -lmsvcrt)
jsem nalezl stejnym zpusobem a jsou OK. Chybi mi uz jen ty
feclearexcept a fetestexcept.

Prosim, pomozte mi nekdo, uz tlucu hlavou do zdi.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz