Hostname z DHCP a w2k

Petr Janda janda na mendelu.cz
Středa Srpen 6 07:27:51 CEST 2003

Zdravim,

Funguje nekomu pridelovani hostname pres DHCP pro w2k ?

Nejak mi to nechce fungovat, na M$ strankach jsem nasel nasledujici
nepopularni vetu - tyka se opsny hostname

"For Windows clients, this option is not supported for use when
configuring the client's host name, which is set in Computer Name in the
Network Identification Properties dialog box on the client computer."

Coz chapu tak, ze to nejde. Hrube se mi tomu nechce verit a dost by se
mi hodilo, kdyby to slo (ucebna, klonovani ...).

Aby to nebylo tolik OT, tak pisu do talk, a sdeluji vam, ze DHCP server
pochopitelne bezi na linuxu.

Takze zna nekdo nejaky zpusob jak dosahnout prideleni hostname pro w2k
pomoci DHCP?

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.