Ako bloknut Kazaa a pod. ?

Pátek Únor 7 10:08:03 CET 2003

Kovar Jan wrote:
> delal na gymplu civilku. A to jeste gympl je docela pohodova skola, protoze
> ty decka maji jedinou sanci dostat se na vysokou skolu, tak se aspon trosku
> snazi. Takova prumyslovka, to je silnejsi kafe.

	Vim o cem mluvim, muj otec na jedne 'prominentni' soukrome skole v
Prostejove ucil, nez dobrovolne odesel, protoze na to nemel zaludek...
nakonec do dotahl az na zastupce reditele (a ucil krome matiky i IVT) a
zase zpet na radoveho pedagoga:-), ja jsem tam jeden rok vedl 'krouzek'
programatoru, vim je to o necem jinym...

	Ale stojim si za tim, ze kdyz se vydaji patricne smernice, treba platne
k 1.8.XY, vsichni studenti jsou s nimi seznameni (nejlepe jeste pred
nastupem - nejlepe pri zapisu), na zacatku skolniho roku rodice (pac
ditka jsou vesmes jeste neplnoleta) podepisi prohlaseni, ze byly radne s
timto provoznim radem ucebny seznameni a ze nesou zodpovednost za to, co
to ditko provadi se sverenymi prostredky, mate velmi silnou oporu -
pokud navic budou jasne deklarovany a stanoveny sankce, vcetne jiz
zminenych financnich postihu, muzete mit oporu i ve vedeni (pokud tu
oporu nemate, co na skole delate, takova ditka jsou nezlomna a jakakoli
Vase dobra snaha se stejne mine ucinkem - vim, je to o nature, ja vsak
nesnasim, kdyz musim delat naprosto zbytecnou praci - navic v tomto
pripade nemusite) - navic krome skolneho, dotaci a jinych pofidernich
zdroju financi je toto docela zajimavy bocni prijem do rozpoctu...

	Vasi rezignaci chapu, ale rezignuje uplne stejne skolnik na okenni
tabule, kliky, pocmarane hajzliky; rezignuje chemikarka na pomucky,
pipety, kahany, chemikalie; rezignuje telocvikar na pomucky, bordel v
hale i na hristi atd.? Myslim, ze kdyz to funguje v jinych vzdelavacich
oblastech na te same skole (a vsude se spotrebovavaji omezene zdroje -
stejne jako u Vas konektivita), proc by to nemelo jit provoznim radem v
IVT... - jako inspiraci si muzete vzit verejne vyvesene provozni rady
laboratori nekterych VS - napr. VUT FIT, MU FI, CVUT FEL apod.