Vyreseno: Bezdratova sit nebo sit tel. koax?

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Únor 27 10:13:46 CET 2003

Tak jsem nakonec prosadil kabel 100Mib/s. Podarilo se nam procpat mezi
patry po jednom kabelu skrz husi krky ve kterych vede televize, takze
zadne sekani a majitel na to pristoupil. Na kazdem patre budeme mit
2xHUB po 3 mistnostech (od znameho pouzite 10Mbi/s za par korun)
a na pude switch. Je to teda trochu krkolomne reseni mit po jednom
HUBu kvuli 3 mistnostem, ale limituje nas ze tema husima krkama
neprotahneme vic jak 2 dalsi kabely. Kabely natahneme rovnou stovky,
huby se pripadne casem vymeni kdybychom dosli casem k zaveru, ze by
100 byla na mistni provoz lepsi.

Diky za vsechny podnety a napady.

PS: Telefony tam vedou jen 2 draty, takze smula.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz