hw v "extremnim" prostredi

Jan.Vegso na intocast.sk Jan.Vegso na intocast.sk
Pátek Únor 7 12:28:26 CET 2003

>jak ale zabranit opotrebeni HW v silne zatezovem prostredi?
> = neskutecne zahuleno. resp. se mi jedna o zabraneni
> vniku koure k cd mechanice a nejspis i k harddisku.

Prajem pekný deň.
Ide to riešiť umiestnením case do utesnenej skrine
s prieduchmi vyplnenými priedušným materiálom. Z vnútornej
strany skrine treba pred prieduchmi treba umiestniť
pomocné ventilátory /dostať kúpiť v potrebách pre elektrotechniku/.
Takto mi to fungovalo na pracovisku 6 rokov.

--
Ján Végső
jan.vegso na intocast.sk

PS: Prosim o preoáčenie, pokiaľ tento mail príde viackrát.
Nášmu Dominu tu a tam šibne a replikuje a replikuje....