hw v "extremnim" prostredi

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Únor 7 13:45:01 CET 2003

On Fri, Feb 07, 2003 at 12:28:26PM +0100, Jan.Vegso na intocast.sk wrote:

> Prajem pekný deň.
> Ide to riešiť umiestnením case do utesnenej skrine
> s prieduchmi vyplnenými priedušným materiálom. Z vnútornej
> strany skrine treba pred prieduchmi treba umiestniť
> pomocné ventilátory /dostať kúpiť v potrebách pre elektrotechniku/.
> Takto mi to fungovalo na pracovisku 6 rokov.
> Ján Végső

Kdysi jsem si pohrával s myšlenkou umístit před ventilátor, který
tlačí vzduch dovnitř, nějaký automobilový filtr. Propustnost by měla
být vyhovující a snad i filtrační schopnosti. Pak jsem si na průduchy
zevnitř přilepil kobercovkou prachovky coby filtry a od té doby mám
ve skříni relativně čisto.

Dále mne napadlo zabalit CD-ROM do nepropustného obalu (igelitu nebo
tenké gumy) kromě přední masky. Když v ní nebude průvan, nebude se
v ní usazovat prach ani kouř. Totéž s floppy.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz