hw v "extremnim" prostredi

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Únor 7 16:21:51 CET 2003

On Fri, Feb 07, 2003 at 03:06:40PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A odvod tepla?:-)
>
> PS: Taky znam takoveho, co ho rusil vetrak, tak ho uzemnil tuzkou ... a
> vysledek - spaleny zdroj a oprava v radove tisicikorunach...
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Nakonec jsem tu CD-ROM nebalil a zmínil jsem se o tom, protože mě zajímal
názor ostatních. Výrobci se obvykle snaží přední dvířka utěsnit, ale
ventilátor zdroje se přes mechaniku neustále snaží natahat prach dovnitř.
Proto i já vidím jako lepší řešení druhý ventilátor, který přes filtr
tlačí vzduch dovnitř. Zároveň může zajistit vhodné proudění uvnitř skříně.

Místo tužky jsem u jednoho zdroje použil druhý ventilátor stejného výkonu,
který jsem umístil z druhé strany zdroje a zapojil je do série. Ventilátory
ztichly a zdroj jede dodnes.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal