podpora mozilly, banky, word

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Únor 8 04:44:44 CET 2003

Dovolim si navazat na pispevek pana Jiraska z linux na linux.cz, kde pise,
o pristupu k jeho namitkam na nefunkcnost jakychsi stranek v mozille.

Ja mam pro Vas jinou perlicku: sice bych to nemel rikat, ale cert to
vem:-)). V jedne nejmenovane firme, kde jsem (bohuzel jeste porad)
zamestnan, se na moji namitku, ze nam nefunguje webova prezentace v
Mozille muj sef vyjadril slovy, "stejne to nikdo nepouziva", ackoliv i
on sam ji pouziva Mozillu na Windows. Ostatne tahle firma je jasnym
prikladem toho, kam by se mala spolecnost nemela nikdy dostat, tedy do
stavu, kdy chyba je ve vedeni, ale majitele misto toho, aby vymenili
sefstvo, sikanuji radove zamestnance kvuli malemu velkemu pomeru
cena/vykon. To jen tak na okraj...

Jinak co se bank tyce, tak mame prece moznost vyberu. Kdyz pominu jemne
odlisnosti v ceniku banovnich sluzeb (krome Komercky a Cesky Sporitelny
mi to pripada temer vyrovnany), tak po precteni nekolika vyrocnich zprav
nevidim duvod proc si bezny ucet nezalozit presne u te banky, ktera mi
bude vyhovovat sluzbami...

Bohuzel statni oragny si moc vybirat nemuzeme, a vzhledem k tomu, ze
elektronicky podpis je uzakoneny uz znacne dlouho, neznam nikoho, kdo by
to pouzil. Co jsem o to tom tak nahodne slysel, tak je udajne treba
vystavit jakysi klic a to pry neni nejlevnejsi. Nevim, jaka je asi
informovanost mezi beznou verejnosti, ale ja jsem jeste nenarazil na
zadny popis ani prakticke vyzuiti elektronicke komunikace se statnimy
organy, takze ani nemam potuchy o jake standardy se opira a s jakymi
organy konkretne leze takto komunikovat. Zaslechl jsem cosi o moznosti
podat takto danove priznani, ale to mi, s prominutim, pripada, jako
uplna blbost. Kvuli jednomu formulari, ktery nota bene, muzete podat
vcas a bez fronty, si nebudu optarovat klic, protoze predpokladam, ze k
jeho vydani je potreba fyzicke overeni totoznosti, coz je pro me mnohem
neprijemnejsi, nez podani papiroveho priznani.

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html